Dostupné kurzy
1: Kto je autorom alebo tvorcom mediálnej správy?
Pojďme se společně podívat na zoubek autorům mediálních sdělení! Ukážeme si, jak ověřovat jejich důvěryhodnost.
Pozrime sa spolu na autorov mediálnych správ! Pozrime sa, ako overiť ich dôveryhodnosť.
2: Čo je obsahom mediálneho posolstva?
Tentokrát si společně ukážeme rozdíly mezi druhy mediálních sdělení. Ukážeme si, proč je důležité se v nich orientovat a jaké jsou mezi nimi rozdíly.
Tentoraz si spoločne ukážeme rozdiely medzi jednotlivými typmi mediálnych správ.Ukážeme si, prečo je dôležité ich poznať a aké sú medzi nimi rozdiely.
3: Ako sa mediálne správy snažia upútať pozornosť?
Ukážeme si některé typy mediálních manipulací a povíme si, jak odhalovat zavádějící titulky a obrázky.
4: Komu je mediálne posolstvo určené?
Nyní nechejme autora, obsah a formu stranou a zaměřme se na nás samotné. Dokážeme na internetu spolehlivě odolat nátlaku algoritmů? A proč jsou záludné tzv. řetězové e-maily?
5: Prečo bola mediálna správa vytvorená?
Posvítíme si na to, proč je vhodné zajímat se také o motivaci autorů mediálních sdělení všeho druhu. Co mohou mít za lubem?