1: Kdo je autorem nebo tvůrcem mediálního sdělení?
-
Kdo: Úvodní video
Read More Read LessPojďme se společně podívat na zoubek autorům mediálních sdělení! Ukážeme si, jak ověřovat jejich důvěryhodnost. Už jste viděli naše krátké video?
Dříve než se do kurzu pustíte, seznamte se prosím s následujícími informacemi:
- V tomto kurzu se naučíte vyhodnocovat důvěryhodnost autora mediálního sdělení a posuzovat míru důvěryhodnosti redakcí. Pro pohodlný průchod kurzem budete potřebovat asi 45 minut.
- Tohle je první ze série pěti kurzů. Kurz, který jste si vybrali, patří do série krátkých kurzů s názvem Fakt, jo?. Cílem série je pomáhat lidem lépe se zorientovat v mediálním prostoru, který do našich životů dokáže přinést mnoho zmatků a nedorozumění. Společně se naučíme tyto zmatky a nedorozumění zkrotit.
-
Poskytujeme technickou podporu a jsme připraveni vám pomoct. Zavolejte na číslo 272 701 335 (9:00–14:00, od pondělí do pátku) a domluvte si on-line konzultaci. Můžete také vyzkoušet videomanuál pro ovládání interaktivních částí kurzu.
Video zvětšíte kliknutím na ikonku v pravém rohu.
Informace kurzu
- 14 Stránky.
Zobrazit více