Všechny kurzy
1: Kdo je autorem nebo tvůrcem mediálního sdělení?
Pojďme se společně podívat na zoubek autorům mediálních sdělení! Ukážeme si, jak ověřovat jejich důvěryhodnost.
Pozrime sa spolu na autorov mediálnych správ! Pozrime sa, ako overiť ich dôveryhodnosť.
2: Co je obsahem mediálního sdělení?
Tentokrát si společně ukážeme rozdíly mezi druhy mediálních sdělení. Ukážeme si, proč je důležité se v nich orientovat a jaké jsou mezi nimi rozdíly.
Tentoraz si spoločne ukážeme rozdiely medzi jednotlivými typmi mediálnych správ.Ukážeme si, prečo je dôležité ich poznať a aké sú medzi nimi rozdiely.
3: Jak se mediální sdělení snaží upoutat pozornost?
Ukážeme si některé typy mediálních manipulací a povíme si, jak odhalovat zavádějící titulky a obrázky.
4: Komu je mediální sdělení určeno?
Nyní nechejme autora, obsah a formu stranou a zaměřme se na nás samotné. Dokážeme na internetu spolehlivě odolat nátlaku algoritmů? A proč jsou záludné tzv. řetězové e-maily?
5: Proč bylo mediální sdělení vytvořeno?
Posvítíme si na to, proč je vhodné zajímat se také o motivaci autorů mediálních sdělení všeho druhu. Co mohou mít za lubem?