S konfirmačním zkreslením, které už znáte, souvisí také tzv. rámování informací. Jednu informaci můžeme prezentovat různými způsoby. Vzpomeňte si na sklenici vody, kterou někdo vidí jako poloprázdnou a někdo jiný jako poloplnou. Tu samou informaci můžeme podat jak pesimisticky, tak optimisticky. Rámování informací zdůrazňuje určité vlastnosti dané informace nebo celého příběhu. Autor si svým způsobem vybírá, co v příběhu ukáže a co upozadí. Samozřejmě že často poukazuje na vlastnosti příběhu, které mu hrají do karet a o kterých ví, že na jeho čtenáře budou fungovat. Objektivní žurnalistika by se měla vždy snažit o to, aby byla nezaujatá. Ale ta neobjektivní, nebo lidé, kteří publikují na internetu, tato pravidla leckdy nerespektují. 


Informace se k nám však nedostávají jen od cizích autorů. Poslat nám je mohou i ti, které známe léta letoucí. Na následující stránce zaostříme na tzv. řetězové e-maily.